Na  świecie

Lagardère Travel Retail, jeden z czterech oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym pionierem branży travel retail.

Posiadając ponad 160 lat doświadczenia, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.

Projektujemy i dostarczamy  optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.

W 2018 roku, prowadząc ponad 4600 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 35 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 4,9 mld €.

 


W Polsce

Lagardere Travel Retail zarządza w Polsce siecią ponad 800 punktów sprzedaży prowadzonych pod 33 różnymi brandami w ramach 3 linii biznesowych: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice.

Mając przeszło 20 lat doświadczenia na polskim rynku, działając w różnych lokalizacjach (lotniska, dworce, metro, centra handlowe, szpitale, biurowce i lokalizacje uliczne), posiadając bogate i zróżnicowane portfolio marek i produktów oraz wsparcie i możliwość czerpania z doświadczeń biznesowych spółek Grupy Lagardere z całego świata, tworzymy rozwiązania szyte na miarę w oparciu o oczekiwania konkretnych partnerów, specyfikę miejsca oraz potrzeby Klientów. Nasze holistyczne podejście pozwala zbudować optymalną ofertę zarówno dla pojedynczych punktów sprzedaży, jak i w przypadku kompleksowego zagospodarowywania dużych powierzchni komercyjnych, wykorzystując marki z naszego portfela lub tworząc nowe, dedykowane koncepty.