Tu liczy się kultura przyjemności
Pierwszy salon Inmedio Trendy został otwarty w Warszawie, 19 kwietnia 2017 roku i stanowi podbrand znanej i rozpoznawalnej już marki Inmedio. Inmedio Trendy to wspólny projekt Lagardère Travel Retail i Grupy Eurocash stworzony z myślą o lokalizacjach ulicznych. Salony mieszczą się zazwyczaj w niedalekiej odległości od dużych osiedli mieszkaniowych.
W przyjaznym wnętrzu, w całkowicie nowy sposób i z lekkim przymrużeniem oka, prezentowany jest rozszerzony asortyment. Obok standardowej już oferty wywodzącej się z dziedzictwa Inmedio (prasa, książki, wyroby tytoniowe, bilety, Lotto, przesyłki kurierskie), znajdziemy tu również nową i świeżą ofertę najlepszych alkoholi (alkohole mocne, wina, piwa) i przekąsek. Ponadto we wszystkich salonach Inmedio Trendy można napić się gorącej kawy, a w wybranych punktach dostępna jest również oferta z zakresu fast food.
Salony Inmedio Trendy otwarte są siedem dni w tygodniu.