Światowy lider na rynku Duty Free & Fashion

Lagardère Travel Retail oferuje szeroką gamę innowacyjnych konceptów sprzedaży detalicznej na rynku Duty Free & Fashion, których wiodącymi markami są Aelia Duty Free oraz The Fashion Gallery.

W naszych punktach handlowych, zlokalizowanych na największych polskich lotniskach Klienci znajdą szeroką ofertę znanych światowych marek (jak np. Dior, Chanel, Burberry, YSL, Hermes), a także polskie brandy. Specjalnie z myślą o Klientach szukających nietypowej oferty przygotowaliśmy bogaty wybór towarów dostępnych wyłącznie w naszych sklepach.

Opracowując nowe koncepty sklepów, naszym celem jest stworzenie prawdziwych i niezapomnianych wrażeń dotyczących zakupów dla podróżnych. Dodatkowo, dostosowujemy każdy stworzony przez nas format sklepu do rynku, aby odzwierciedlić lokalną specyfikę, jednocześnie wykorzystując innowacje, aby oferować nowe usługi oraz udogodnienia dla podróżnych.

Aelia Duty Free

Aelia Duty Free, The Art of the Gift: wielokanałowa koncepcja sklepów bezcłowych z silnym poczuciem miejsca i charakterem unikalnym dla danego lotniska

Retailtainment, czyli połączenie rozrywki i zakupów, oraz aktywacja

Wciąż zmieniamy sposób, w jaki podróżni mogą robić zakupy na lotniskach.

Towarzyszymy naszym Klientom podczas całej ich podróży poprzez promocje, oferty sezonowe i kampanie oparte na lokalnych specjałach.​

Nasze hasło to „świetne okazje w doskonałych sklepach”.

Cyfrowe kanały sprzedaży

W dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu

Dla naszych Klientów stworzyliśmy wielokanałową, interaktywną ścieżkę zakupową:

  • przed wyjazdem: portale społecznościowe i usługa  “Click&Collect” (zamów i odbierz) umożliwiają Klientom odkrycie naszych produktów, ofert i usług
  • w sklepie: za pomocą urządzeń cyfrowych przyciągamy uwagę podróżnych, przekazujemy im informacje i oferujemy nowoczesne rozwiązania w zakresie płatności, aby ich podróż stała się łatwiejsza
  • po powrocie: usługa “Shop&Collect” (kup i odbierz) umożliwia podróżującym zakup towarów przy wyjeździe i ich odbiór po powrocie z podróży. Utrzymujemy stały kontakt z podróżnymi – za pomocą biuletynów i usług posprzedażowych. 

Obsługa Klienta

OSCAR, globalny program obsługi Klienta

Już od 2006 roku program OSCAR (skrót od angielskich słów Open - otwartość, Smile - uśmiech, Consider - takt, Assist - pomoc, Recognize - uznanie) gwarantuje niezrównany standard obsługi Klienta w całej naszej sieci. Wszyscy nasi sprzedawcy przechodzą szkolenie w Centrum Szkoleniowym Lagardère Travel Retail, które posiada certyfikat ISO 9001. 

Moda odkryta na nowo!

Jako lider sektora modowego travel retail zbudowaliśmy najbardziej dynamiczne portfolio marek

Ponieważ moda stanowi nieodzowną część środowiska handlowego na lotniskach, opracowaliśmy dynamiczne koncepty modowe i poszukujemy najnowszych trendów i najlepszych marek na całym świecie.​

Szeroki zakres naszej oferty – od niszowych, jednomarkowych sklepów, po luźne koncepty wielomarkowe, umożliwia nam zaspakajanie potrzeb wszystkich Klientów, na wszystkich lotniskach.